فارسی | English


 

به سایت هیأت پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید.            

   يكشنبه 25 آذر 1397


سال ۱۳۹۷، سال <<حمایت از کالای ایرانی>>




دوره های آموزشی


دوره پیشرفته چربی سوزی با فعالیت بدنی و مکمل های گیاهی

دوره آموزشی پیشرفته چربی سوزی با فعالیت بدنی و مکمل های گیاهی، ۹ اردیبهشت ماه به همت کمیته آموزش هیأت پزشکی ورزشی استان تهران برگزار شد.


برگزاری دوره پیشرفته چربی سوزی با فعالیت بدنی و مکمل های گیاهی

دوره پیشرفته چربی سوزی با فعالیت بدنی و مکمل های گیاهی، ۹ اردیبهشت ماه به همت کمیته آموزش هیأت پزشکی ورزشی استان تهران برگزار می شود.


برگزاری دوره مقدماتی چربی سوزی با فعالیت بدنی و مکمل های گیاهی

دوره مقدماتی چربی سوزی با فعالیت بدنی و مکمل های گیاهی، ۲۶ فرودین ماه به همت کمیته آموزش هیأت پزشکی ورزشی استان تهران برگزار می شود.



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


فعالیت بدنی منظم یکی از مهم ترین مواردی است که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید.

اگربه خاطر ترس از آسیب دیدن، در مورد اینکه فعال باشید و یا فعالیت بدنی خود را افزایش دهید مطمئن نیستید، خبر خوب این است که فعالیت های هوازی با شدت متوسط، مانند پیاده روی سریع، برای اکثر مردم به طور کلی ایمن است.


نگاهی بر سبک زندگی کم تحرک

سبک زندگی کم تحرک به عنوان نوعی شیوه زندگی تعریف می شود که فرد میزان فعالیت بدنی منظمی را انجام ندهد. درحالی که فقدان فعالیت بدنی، انجام ندادن توصیه های مرکز کنترل بیماری (CDC)،یعنی حداقل ۱۵۰ دقیقه تمرین متوسط و یا ۷۵ دقیقه تمرین با شدت بالا تعریف می شود.



آمار بازديد


 

.


نکات تغذیه ای مناسب برای کودکان فعال و ورزشکار /1

 کودکان نیازهای مبرمی به آب و مایعات دارند. در مقایسه با بزرگسالان، کودکان بیشتر در معرض شوکهای کم آبی ( در صورت ورزش کردن در دمای بالا) هستند.
 به کودکان نوشیدنی ورزشی مناسب بدهید تا از خستگی و کم آبی او جلوگیری شود.
 مطالعات نشان می دهد نوشیدنی های کمی شیرین و طعم دار بدون گاز، مثل نوشیدنی های ورزشی بهتر از آب می توانند از کم آبی جلوگیری کنند.
 به بچه ها براساس یک برنامه ریزی مایعات بدهید. به آنها بطری های قابل ارتجاع ( قمقمه های فشاری) بدهید و آنها را مجبور به خوردن آب به میزان نیم تا یک لیوان (cc 270-150) هر بیست دقیقه یکبار کنید.
 بچه ها را قبل و بعد از تمرین وزن کنید تا متوجه شوید چه مقدار مایعات در طی تمرین از دست داده اند و برای هر نیم کیلو کاهش وزن یک لیتر نوشیدنی ورزشی به آنها بدهید.

ترجمه و تنظیم: شیوا ایلبگی طاهر
کارشناس تغذیه و رژیم درمانی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران
مؤلف: Dr.Suzzane Nelson

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 8 آذر 1391 - 12:00

کد:10041-1397





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات







نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.