فارسی | English


 

به سایت هیأت پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید.            

   يكشنبه 25 آذر 1397


سال ۱۳۹۷، سال <<حمایت از کالای ایرانی>>




دوره های آموزشی


دوره پیشرفته چربی سوزی با فعالیت بدنی و مکمل های گیاهی

دوره آموزشی پیشرفته چربی سوزی با فعالیت بدنی و مکمل های گیاهی، ۹ اردیبهشت ماه به همت کمیته آموزش هیأت پزشکی ورزشی استان تهران برگزار شد.


برگزاری دوره پیشرفته چربی سوزی با فعالیت بدنی و مکمل های گیاهی

دوره پیشرفته چربی سوزی با فعالیت بدنی و مکمل های گیاهی، ۹ اردیبهشت ماه به همت کمیته آموزش هیأت پزشکی ورزشی استان تهران برگزار می شود.


برگزاری دوره مقدماتی چربی سوزی با فعالیت بدنی و مکمل های گیاهی

دوره مقدماتی چربی سوزی با فعالیت بدنی و مکمل های گیاهی، ۲۶ فرودین ماه به همت کمیته آموزش هیأت پزشکی ورزشی استان تهران برگزار می شود.



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


فعالیت بدنی منظم یکی از مهم ترین مواردی است که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید.

اگربه خاطر ترس از آسیب دیدن، در مورد اینکه فعال باشید و یا فعالیت بدنی خود را افزایش دهید مطمئن نیستید، خبر خوب این است که فعالیت های هوازی با شدت متوسط، مانند پیاده روی سریع، برای اکثر مردم به طور کلی ایمن است.


نگاهی بر سبک زندگی کم تحرک

سبک زندگی کم تحرک به عنوان نوعی شیوه زندگی تعریف می شود که فرد میزان فعالیت بدنی منظمی را انجام ندهد. درحالی که فقدان فعالیت بدنی، انجام ندادن توصیه های مرکز کنترل بیماری (CDC)،یعنی حداقل ۱۵۰ دقیقه تمرین متوسط و یا ۷۵ دقیقه تمرین با شدت بالا تعریف می شود.



آمار بازديد


 

.


نکات تغذیه ای مناسب برای کودکان فعال و ورزشکار /2

سازمان FDA مکمل های غذایی را کنترل نمی کند، بنابراین هیچگونه ضمانتی برای خالص بودن و امنیت و اثرگذاری آنها وجود ندارد.
 چیزهایی که در بسته های مکمل وجود دارد ممکن است بیشتر مضر باشد تا مفید!
 سلامتی کودکتان را به خطر نیندازید.
بازسازی عضلانی مطلوب
 تشویق کردن کودکان به خوردن و نوشیدن میان وعده های پرکربوهیدرات در طی 30 دقیقه بعد از تمرین کمک شایانی به سریعتر شدن بازسازی عضلات جوان می کند
 خوردن وعده غذایی با کربوهیدرات زیاد و پروتئین متوسط طی 2-1 ساعت بعد از ورزش به ادامه بازسازی عضلات منجر می شود
وعده قبل از ورزش یادتان نرود
 وعده قبل از ورزش به جهت جلوگیری از گرسنگی و تامین انرژی برای عضلات فعال ورزشکار اهمیت دارد.
 شب قبل از رقابت ( مسابقه) و دو ساعت قبل از مسابقه متمرکز شوید برروی غذا ها و نوشیدنی های غنی از کربوهیدرات و پروتئین متوسط و چربی کم ( ماکارونی با سبزیجات و مرغ، میوه، شیر، غلات، ماست، نان تست و آبمیوه )

ترجمه و تنظیم: شیوا ایلبگی طاهر
کارشناس تغذیه و رژیم درمانی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران
مؤلف: Dr.Suzzane Nelson

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 8 آذر 1391 - 12:02

کد:10042-1397





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات







نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.