فارسی | English


 

به سایت هیأت پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید.            

   شنبه 6 خرداد 1396


رمضان ماه مهمانی خدا بر مسلمانان مبارک باد.




دوره های آموزشی


برگزاری دو دوره آموزشی در مردادماه 95

هیأت پزشکی ورزشی استان دو دوره آموزشی را در مردادماه 95 برگزار می‌کند.


برگزاری دوره‌ یک‌روزه کنزیوتیپ توسط هیات پزشکی ورزشی استان تهران

هیأت پزشکی ورزشی استان تهران دوره آموزشی کنزیوتیپ را در 5 خردادماه برگزار می‌کند.


گواهی دوره‌ ماساژ ورزشی استان تهران آماده تحویل است

گواهی هشتادو چهارمین دوره یکصد و بیست ساعته ماساژ ورزشی (استان تهران) آماده تحویل است و شرکت کنندگان می‌توانند برای دریافت گواهی به هیأت پزشکی ورزشی استان تهران مراجعه کنند.



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


نکات مهم در خصوص تغذیه ورزشکاران در ماه مبارک رمضان

در ماه مبارک رمضان نیز مانند همیشه پیروی از برنامه غذایی متنوع و متعادل شامل چهار گروه اصلی غذایی (نان و غلات، میوه ها، سبزیجات و گوشت و حبوبات) ضروری است.


چگونگی تمرین مهارت های ذهنی در ورزشکاران

هر فردی قابلیت این را دارد که از نظر ذهنی قوی بشود و عملکرد باثباتی داشته باشد، حتی در نامطلوب ترین شرایط، جراحان، فضانوردان و ورزشکاران نخبه مثال هایی از اجراکننده های سطح بالا هستند که توانایی های خود را از طریق تمرین ذهنی به اوج رسانده اند.



آمار بازديد


 

.


توصیه هایی برای ورزشکاران مبتلا به آلرژی
آلرژی فصلی یکی از شایعترین آلرژی هاست این بیماری که بیشتر در فصل بهار دیده می شود با التهاب مخاط بینی همراه است.
   چهارشنبه 10 مهر 1392 - 09:07

»

دستورالعمل دریافت مناسب مایعات در ورزش
دریافت مایعات در قبل و در حین ورزش به هیچ عنوان محدود نشود. از تشنگی غفلت نکنید، ولی تشنگی نباید به عنوان تنها معیار نوشیدن مایعات در نظر گرفته شود.
   چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 11:40

»

مصرف آب و املاح برای ورزشکاران
به طور كلي، در ورزشكاران جايگزيني مايع و املاح طي سه مرحله صورت ميگيرد:
   چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 11:36

»

نکات تغذیه ای مناسب برای کودکان فعال و ورزشکار /4
ذخائر سوخت کودکان را همیشه پرنگهدارید
   دوشنبه 20 آذر 1391 - 13:45

»

نکات تغذیه ای مناسب برای کودکان فعال و ورزشکار /3
برای تامین انرژی کربوهیدرات را هدف قرار دهید
   دوشنبه 20 آذر 1391 - 13:43

»

نکات تغذیه ای مناسب برای کودکان فعال و ورزشکار /2
توصیه هایی در رابطه با مکمل ها
   چهارشنبه 8 آذر 1391 - 12:02

»

نکات تغذیه ای مناسب برای کودکان فعال و ورزشکار /1
تامین آب بدن
   چهارشنبه 8 آذر 1391 - 12:00

»

در مورد چربی ها بیشتر بدانیم
چربی های موجود در رژیم غذایی منبع تولید انرژی- تامین کننده اسیدهای چرب ضروری بدن- حامل یا لازم برای ساخت برخی از ویتامین ها (A-D-E-K ) و انواعی از چربی ها برای سلامت قلب مفید هستند. 25 درصد از میزان کالری روزانه می تواند با مصرف چربی های سالم به دست آید.
   سه شنبه 30 آبان 1391 - 14:05

»

مصرف آب و نوشیدنی های ورزشی در ورزشکاران
مصرف آب و مایعات مناسب در بهبود عملکرد ورزشی در ورزشکاران بسیار موثر است.
   دوشنبه 10 مهر 1391 - 09:16

»

نقش کافئین در عملکرد ورزشی
کافئین در تمام دنیا بصورت گسترده مصرف می شود که در قهوه، چای، شکلات، کاکائو و کولاها وجود دارد.
   دوشنبه 20 شهريور 1391 - 10:03

»

مصرف ناکافی تغذیه، یکی از شایعترین مشکلات زنان ورزشکار نسبت به مردان ورزشکار
تغذیه مناسب و صحیح بهترین راه برای حفظ انرژی کافی طی فعالیت ورزشی و بعد از ورزش و دوران ریکاوری است
   سه شنبه 14 شهريور 1391 - 11:59

»

غذاها و نوشیدنی های مناسب جهت بازسازی عضلات و ذخائر انرژی بعد از ورزش
غذا و نوشیدنی های بازسازی کننده بعد از ورزش می توانند به ورزشکار کمک نمایند تا بعد از تمرین یا مسابقه سریعتر برای تمرین یا مسابقه بعدی آماده شوند
   سه شنبه 14 شهريور 1391 - 10:51

»

کاربرد و اهمیت تغذیه نونهالان و نوجوانان ورزشکار
نونهالان و نوجوانان در دوران رشد و تکامل در معرض تغییرات فیزیولوژیک و همچنین تغییرات رفتاری قرار دارند.
   دوشنبه 13 شهريور 1391 - 09:29

»

All Page : 1

This Page: 1

صفحه نخست

1  

صفحه آخر





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات







نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.