فارسی | English


 

به سایت هیأت پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید.            

   جمعه 23 بهمن 1394


بیست و دو بهمن که حیات وطن است
خود روح خدایی است که در جان و تن است
ما زنده به آنیم و از آن یاد کنیم
یوم الهی که یادگار از آن ماه بهمن است
یوم الله۲۲ بهمن، روز پیروزی حق بر باطل را تبریک می گویم




دوره های آموزشی


۱۰ ام بهمن ماه آخرین مهلت ثبت نام دوره ارزیابی اسکلتی

کمیته آموزش و پرورش هیأت پزشکی ورزشی استان تهران آخرین مهلت ثبت نام دوره آموزشی ارزیابی اسکلتی را ۱۰ ام بهمن ماه اعلام کرد.


برگزاری دوره‌ یک‌روزه ارزیابی اسکلتی توسط هیات پزشکی ورزشی استان تهران

هیأت پزشکی ورزشی استان تهران در راستای افزایش سطح دانش مربیان و ورزشکاران دوره آموزشی یک‌‌ روزه ارزیابی اسکلتی را در تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه برگزار می‌کند.


زمان برگزاری کارگاههای آموزشی همایش سراسری پزشکی ورزشی اعلام شد

کمیته آموزش هیأت پزشکی ورزشی استان تهران برنامه برگزاری کارگاههای همایش سراسری پزشکی ورزشی را اعلام کرد.



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


ناهنجاری سر به جلو

در بدن طبیعی که از راستا و تناسب مطلوبی برخوردار است ، چنانچه از نمای جانبی نگاه کنید ، باید سر در وضعیت متعادل و در امتداد تنه قرار گیرد ، به گونه ای که خط شاقول از لاله گوش و پشت مهره های گردنی و از برابر زائده آخرمی بگذرد.هنگامی که سر متمایل به جلو باشد دو نقطه شکاف لاله گوش و زائده آخرمی در یک راستا نیستند.


اهمیت ویتامین c در ورزشکاران

ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی می‌باشد که سلول‌ها را از رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و در بازسازی سایر آنتی اکسیدان‌ها مثل ویتامین E نیز نقش دارد.



آمار بازديد


 

.


توصیه هایی برای ورزشکاران مبتلا به آلرژی
آلرژی فصلی یکی از شایعترین آلرژی هاست این بیماری که بیشتر در فصل بهار دیده می شود با التهاب مخاط بینی همراه است.
   چهارشنبه 10 مهر 1392 - 09:07

»

دستورالعمل دریافت مناسب مایعات در ورزش
دریافت مایعات در قبل و در حین ورزش به هیچ عنوان محدود نشود. از تشنگی غفلت نکنید، ولی تشنگی نباید به عنوان تنها معیار نوشیدن مایعات در نظر گرفته شود.
   چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 11:40

»

مصرف آب و املاح برای ورزشکاران
به طور كلي، در ورزشكاران جايگزيني مايع و املاح طي سه مرحله صورت ميگيرد:
   چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 11:36

»

نکات تغذیه ای مناسب برای کودکان فعال و ورزشکار /4
ذخائر سوخت کودکان را همیشه پرنگهدارید
   دوشنبه 20 آذر 1391 - 13:45

»

نکات تغذیه ای مناسب برای کودکان فعال و ورزشکار /3
برای تامین انرژی کربوهیدرات را هدف قرار دهید
   دوشنبه 20 آذر 1391 - 13:43

»

نکات تغذیه ای مناسب برای کودکان فعال و ورزشکار /2
توصیه هایی در رابطه با مکمل ها
   چهارشنبه 8 آذر 1391 - 12:02

»

نکات تغذیه ای مناسب برای کودکان فعال و ورزشکار /1
تامین آب بدن
   چهارشنبه 8 آذر 1391 - 12:00

»

در مورد چربی ها بیشتر بدانیم
چربی های موجود در رژیم غذایی منبع تولید انرژی- تامین کننده اسیدهای چرب ضروری بدن- حامل یا لازم برای ساخت برخی از ویتامین ها (A-D-E-K ) و انواعی از چربی ها برای سلامت قلب مفید هستند. 25 درصد از میزان کالری روزانه می تواند با مصرف چربی های سالم به دست آید.
   سه شنبه 30 آبان 1391 - 14:05

»

مصرف آب و نوشیدنی های ورزشی در ورزشکاران
مصرف آب و مایعات مناسب در بهبود عملکرد ورزشی در ورزشکاران بسیار موثر است.
   دوشنبه 10 مهر 1391 - 09:16

»

نقش کافئین در عملکرد ورزشی
کافئین در تمام دنیا بصورت گسترده مصرف می شود که در قهوه، چای، شکلات، کاکائو و کولاها وجود دارد.
   دوشنبه 20 شهريور 1391 - 10:03

»

مصرف ناکافی تغذیه، یکی از شایعترین مشکلات زنان ورزشکار نسبت به مردان ورزشکار
تغذیه مناسب و صحیح بهترین راه برای حفظ انرژی کافی طی فعالیت ورزشی و بعد از ورزش و دوران ریکاوری است
   سه شنبه 14 شهريور 1391 - 11:59

»

غذاها و نوشیدنی های مناسب جهت بازسازی عضلات و ذخائر انرژی بعد از ورزش
غذا و نوشیدنی های بازسازی کننده بعد از ورزش می توانند به ورزشکار کمک نمایند تا بعد از تمرین یا مسابقه سریعتر برای تمرین یا مسابقه بعدی آماده شوند
   سه شنبه 14 شهريور 1391 - 10:51

»

کاربرد و اهمیت تغذیه نونهالان و نوجوانان ورزشکار
نونهالان و نوجوانان در دوران رشد و تکامل در معرض تغییرات فیزیولوژیک و همچنین تغییرات رفتاری قرار دارند.
   دوشنبه 13 شهريور 1391 - 09:29

»

All Page : 1

This Page: 1

صفحه نخست

1  

صفحه آخر





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات






نظرات و پيشنهادات



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.