فارسی | English


 

ولادت باسعادت سلطان، امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان، حضرت رضا (ع) مبارکباد.              به سایت هیأت پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید.            

   شنبه 7 شهريور 1394


حریمت قبله ی جانم/ بود حب تو ایمانم
تو را هر لحظه می خوانم/ رضا جانم، رضا جانم
منم مست ولای تو/ گدایم من گدای تو
نهادم سر به پای تو/ رضا جانم، رضا جانم




دوره های آموزشی


دوره آموزشی مدیران اماکن ورزشی

هیأت پزشکی ورزشی استان تهران در راستای افزایش سطح دانش مدیران اماکن ورزشی دوره آموزشی مدیران اماکن ورزشی را در تاریخ ۲ و ۳ شهریورماه برگزار می‌کند.


دوره تغذیه ورزشی در دو نوبت صبح و عصر

هیأت پزشکی ورزشی استان تهران در راستای افزایش سطح دانش مربیان و ورزشکاران دوره آموزشی تغذیه ورزشی را پنجم شهریورماه در دو سطح برگزار می‌کند.


دوره دو روزه کمک‌های اولیه ۲۸ و ۲۹ مرداد ماه

هیأت پزشکی ورزشی استان تهران در راستای افزایش سطح دانش مربیان و ورزشکاران دوره آموزشی دو روزه کمک‌های اولیه را در تاریخ 28 و 29 مردادماه برگزار می‌کند.



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


استرس چیست؟(قسمت دوم)

در قسمت اول این مقاله گفته شد که یکی از مهم ترین موضوعات و مفاهیم روان شناختی که کارکرد فرد را در قلمرو اجتماعی، شناختی و جسمانی یا فیزیولزژیک را دچار اختلال می کند، استرس نام دارد.


پاسخ زیستی و روانی ارگانیسم، به تغییرات تهدید کننده

یکی از مهم ترین موضوعات و مفاهیم روان شناختی که کارکرد فرد را در قلمرو اجتماعی، شناختی و جسمانی یا فیزیولزژیک را دچار اختلال می کند، استرس نام دارد.



آمار بازديد


 

.


توصیه هایی برای ورزشکاران مبتلا به آلرژی
آلرژی فصلی یکی از شایعترین آلرژی هاست این بیماری که بیشتر در فصل بهار دیده می شود با التهاب مخاط بینی همراه است.
   چهارشنبه 10 مهر 1392 - 09:07

»

دستورالعمل دریافت مناسب مایعات در ورزش
دریافت مایعات در قبل و در حین ورزش به هیچ عنوان محدود نشود. از تشنگی غفلت نکنید، ولی تشنگی نباید به عنوان تنها معیار نوشیدن مایعات در نظر گرفته شود.
   چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 11:40

»

مصرف آب و املاح برای ورزشکاران
به طور كلي، در ورزشكاران جايگزيني مايع و املاح طي سه مرحله صورت ميگيرد:
   چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 11:36

»

نکات تغذیه ای مناسب برای کودکان فعال و ورزشکار /4
ذخائر سوخت کودکان را همیشه پرنگهدارید
   دوشنبه 20 آذر 1391 - 13:45

»

نکات تغذیه ای مناسب برای کودکان فعال و ورزشکار /3
برای تامین انرژی کربوهیدرات را هدف قرار دهید
   دوشنبه 20 آذر 1391 - 13:43

»

نکات تغذیه ای مناسب برای کودکان فعال و ورزشکار /2
توصیه هایی در رابطه با مکمل ها
   چهارشنبه 8 آذر 1391 - 12:02

»

نکات تغذیه ای مناسب برای کودکان فعال و ورزشکار /1
تامین آب بدن
   چهارشنبه 8 آذر 1391 - 12:00

»

در مورد چربی ها بیشتر بدانیم
چربی های موجود در رژیم غذایی منبع تولید انرژی- تامین کننده اسیدهای چرب ضروری بدن- حامل یا لازم برای ساخت برخی از ویتامین ها (A-D-E-K ) و انواعی از چربی ها برای سلامت قلب مفید هستند. 25 درصد از میزان کالری روزانه می تواند با مصرف چربی های سالم به دست آید.
   سه شنبه 30 آبان 1391 - 14:05

»

مصرف آب و نوشیدنی های ورزشی در ورزشکاران
مصرف آب و مایعات مناسب در بهبود عملکرد ورزشی در ورزشکاران بسیار موثر است.
   دوشنبه 10 مهر 1391 - 09:16

»

نقش کافئین در عملکرد ورزشی
کافئین در تمام دنیا بصورت گسترده مصرف می شود که در قهوه، چای، شکلات، کاکائو و کولاها وجود دارد.
   دوشنبه 20 شهريور 1391 - 10:03

»

مصرف ناکافی تغذیه، یکی از شایعترین مشکلات زنان ورزشکار نسبت به مردان ورزشکار
تغذیه مناسب و صحیح بهترین راه برای حفظ انرژی کافی طی فعالیت ورزشی و بعد از ورزش و دوران ریکاوری است
   سه شنبه 14 شهريور 1391 - 11:59

»

غذاها و نوشیدنی های مناسب جهت بازسازی عضلات و ذخائر انرژی بعد از ورزش
غذا و نوشیدنی های بازسازی کننده بعد از ورزش می توانند به ورزشکار کمک نمایند تا بعد از تمرین یا مسابقه سریعتر برای تمرین یا مسابقه بعدی آماده شوند
   سه شنبه 14 شهريور 1391 - 10:51

»

کاربرد و اهمیت تغذیه نونهالان و نوجوانان ورزشکار
نونهالان و نوجوانان در دوران رشد و تکامل در معرض تغییرات فیزیولوژیک و همچنین تغییرات رفتاری قرار دارند.
   دوشنبه 13 شهريور 1391 - 09:29

»

All Page : 1

This Page: 1

صفحه نخست

1  

صفحه آخر





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات






نظرات و پيشنهادات



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.